Általános szerződési feltételek

www.drsiposlilla.hu

www.aludjbaba.hu

Hatályba lépés ideje: 2024.01. 01.

Bevezetés:

Kedves Megrendelő! Legyen kedves gondosan elolvasni az Általános szerződési feltételeinket, hiszen Ön a szolgáltatás igénybe vételével elfogadja azt.

Szolgáltató: dr. Sipos Lilla egyéni vállalkozó

Adószáma: 76209541-1-43

Nyilvántartási száma: 55759649

Nyilvántartásba vevő hatóság neve: Budapest Kereskedelmi Iparkamara

Honlap címe: www.drsiposlilla.hu, www.aludjbaba.hu

E-mail cím: lillasipos@gmail.com

Telefonszám: +36 303520235

Ügyfél: A Szolgáltatást a saját nevében igénybe vevő természetes, vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet. A szolgáltatást kizárólag olyan természetes személy veheti igénybe, aki a szolgáltatási szerződés megkötéséhez cselekvőképességgel rendelkezik.

A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem hozzáférhető. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A § alapján törlésre kerül. Felek kijelentik és Ügyfél tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSZF írásba foglalt szerződésnek minősül.

ÁSZF hatálya és elfogadása:

A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát Általános szerződési feltételeink is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk az Önt és engem megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Szerződés nyelve és formája:

A szerződés nyelve magyar.

A szolgáltatás tárgya: pszichológiai és/vagy gyermeknevelési tanácsadás.

Szolgáltató kijelenti, hogy a tanácsadás során az Ügyfél rendelkezésére bocsátott minden információ, írásos és elektronikus anyag kizárólagos szellemi tulajdonát képezik.

Ügyfél tudomásul veszi, hogy a kapcsolatfelvétel során megadott személyes adatok helyességéért kizárólag ő felel. Ügyfél tudomásul veszi továbbá, hogy a Szolgáltatás igénybevételéhez, illetve annak Szolgáltató általi megfelelő teljesítéséhez esetleges további adatokra (pl. kisgyermek, család szokásaival, napirendjével, előzményi betegségekkel kapcsolatban, stb.) lehet szükség, amelynek megadására nem köteles, ugyanakkor annak elmulasztása befolyásolhatja a Szolgáltatás megfelelő teljesítését. Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy tőle a Szolgáltatás igénybevétele során kizárólag olyan adat kerül bekérésre, amely a Szolgáltatás megfelelő teljesítéséhez szükséges. Az adatokra kiterjed a titoktartási kötelezettség.

Szolgáltató adatkezelése megfelel az Európai Unió Adatvédelmi Rendeletének (GDPR). Adatkezelési tájékoztató a honlapon olvasható.

A szerződés létrejötte:

A szerződés elfogadottnak, valamint a szolgáltatás megrendeltnek minősül a tanácsadás időpontjának telefonon vagy e-mailen történő egyeztetését és kölcsönös elfogadását követően.

Amennyiben mégsem felel meg a megbeszélt időpont a Megrendelőnek, úgy azt mielőbb jelezni szükséges a Szolgáltató felé, és új időpontot egyeztetünk. Amennyiben nem kerül lemondásra a megbeszélt időpont, úgy a megrendelt Szolgáltatás vételárának 50%-a felszámításra kerül a készenlétben állásért.

Fizetés:

A szolgáltatás díjának kifizetése a szolgáltatás létrejöttének napján esedékes. Az árak Forintban értendőek. A szolgáltatás ÁFA mentes körbe tartozik.

Elállási jog:

Ügyfél jogosult indokolás nélkül elállni a szolgáltatástól a tanácsadás időpontja előtti 24 órán kívül.

Az elállást telefonon vagy írásban (e-mail) kell jelezni egyértelmű nyilatkozattal. Írásban jelzett elállás esetén csak a visszaigazolt nyilatkozat minősül elállásnak. Az Ügyfelet terheli a bizonyítás, miszerint elállási jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

 

Panaszügyintézés:

Az esetleges panaszt, kérdést, kérést Szolgáltató igyekszik a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, fordulj hozzámbizalommal e-mailbe.

Szóbeli panasz

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és szükség szerint orvosoljuk. Ha a panasz kezelésével nem értesz egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontodról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek egy másolatát a részedre is átadjuk.

  • Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
  • Ügyfél nevét, lakcímét, elérhetőségét
  • A panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
  • Szolgáltató nyilatkozatát a panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
  • Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
  • Jegyzőkönyvet felvevő személy- és az Ügyfél aláírását – ez utóbbit abban az esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése

Írásbeli panasz

Az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 (harminc) napon belül írásban megválaszoljuk.

Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

Amennyiben a Szolgáltató a panaszt elutasítja, úgy az Ügyfelet írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti.

 

Békéltető Testület:

Az Ügyfélnek lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a szolgáltatás minőségével,továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület az Ügyfél, vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy az Ügyfél a Szolgáltatóval közvetlenül is megkísérelje a panaszügy rendezését. A közvetlen rendezéssikertelensége esetén adható be kérelem a Béltető Testülethez. Az eljárásra a z Ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, ilyen hiányában a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület az illetékes. A fogyasztó erre irányuló kérelme alapján az általa a kérelemben megjelölt békéltető testület is eljárhat. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Az eljárásról bővebben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben vagy a békéltető testületek honlapján olvashatsz. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Telefon: 06 (1) 488 21 31

Fax: 06 (1) 488 21 86

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap: https://bekeltet.bkik.hu/

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:

Amennyiben a jogvita békés úton nem rendeződik, a fentieken kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Ügyfél számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó járási hivatalnál:

A fogyasztók panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

Elérhetőség: jarasinfo.gov.hu

Bővebb információ: fogyasztovedelem.kormany.hu

A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Szerzői jogvédelem:

Weboldalunk szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. A honlapokon található valamennyi tartalom szerzői jogvédelem alatt áll. Annak jogosulatlan felhasználása (pl.: másolása, terjesztése) büntetőeljárás megindítását és teljes körű kártérítési eljárást von maga után. Bizonyos fent hivatkozott anyagok felhasználására a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén van lehetőség. Kérjük, ilyen igény esetén vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval. Az említett anyagok bármilyen formában történő rögzítése, másolása, sokszorosítása, megjelenítése, továbbadása és terjesztése a Szolgáltató írásos engedélye nélkül szigorúan tilos. Ennek értelmében kifejezetten tilos továbbá a digitális tartalmak nyomtatott vagy elektronikus újra felhasználása és/vagy értékesítése. Az ilyen írásos felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege szavanként bruttó 30.000 Ft, -videók esetén percenként 80.000,-Ft. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, amelynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.  

Egyéb rendelkezések:

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A videók megnyitásához stabil internetre van szükséged. Az oldalak használata feltételezi az Ügyfél részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használja vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Szolgáltató a fentiekből eredő károkért mindennemű felelősséget kizár.

Utoljára frissítve: 2024. janunár 1.

Kapcsolat

lillasipos@gmail.com
+36 30 3520235

Vegye fel velem a kapcsolatot!

Hurrá!
Az üzenetet sikeresen kézbesítettük.